Saturday, June 21, 2008

Artık isterlerse adımı söylemesinler bana,"Onun annesi" diyorlar... Bu yeter sevgilim bu yeter bana!


İyi ki doğdun bebeğim...

Seni kollarıma ilk alışımı unutamıyorum: Önce şaşkınlık ve çok büyük bir merakla bakıyordum sana: "9 Aydır karnımda taşıdığım mucize nasıl birşeydi acaba? "
Sonra hemşireler ilk iş olarak seni emzirmem gerektiğini söyleyip bana yardımcı olduklarında senin daha ilk seferde ustalıkla süt emmeye başlaman beni iyice hayretler içinde bırakmıştı: "Nasıl da biliyordun ne yapacağını!" ,"Nasıl da tutunuyordun hayata...","Rabbim ne büyüksün..."
Minicik, yumuşacık, sıcacık ve yorgundun...

Zaman çok çabuk aktı gerçekten, artık 1 yaşında koccaman bir kızsın:)) Hergün yeni şeyler öğreniyor, hergün gelişiyor, değişiyorsun. Bunları görebilmek, yaşayabilmek çok büyük nimet benim için, Rabb'ime sonsuz şükürler olsun...

Dilerim ki Rabb'im şu aciz kulunu sana velilik etmede yalnız bırakmasın, rahmeti, merhameti, şefkatiyle hep yanında olsun....

*****

Çoğu annenin olduğu gibi benim de hissiyatıma tercüman olan nefis bir şiiri var Arif Nihat Asya'nın, bu şiiri kızıma ithaf ediyorum:

İlk kundağın

Ben oldum, yavrum;

İlk oyuncağın

Ben oldum.


Acı nedir

Tatlı nedir... bilmezdin

Dilin damağın

Ben oldum.


Elinin ermediği

Dilinin dönmediği

Çağlarda, yavrum

Kolun kanadın

Ben oldum ..

Dilin dudağın ,

Ben oldum.


Belki kıskanırlar diye

Gördüklerini

Sakladım gözlerden

Gülücüklerini...

Tülün duvağın

Ben oldum!


Artık isterlerse adımı

Söylemesinler bana

'Onun Annesi' diyorlar...

Bu yeter sevgilim bu yeter bana!


Bir dediğini iki etmeyeyim diye

Öyle çırpındım ki

Ve seni öyle sevdim sana

O kadar ısındım ki

Usanmadım, yorulmadım, çekinmedim

Gün oldu kırdın... İncinmedim;

İlk oyuncağın

Ben oldum..

Yavrum

Son oyuncağın

Ben oldum...


Layık değildim

Layık gördüler

Annen oldum yavrum

Annen oldum!

Arif Nihat Asya

4 comments:

siyap said...

kuzunun yeni yaşı kutlu olsun...nice güzel,sağlıklı,mutlu yaşlara inşallah!...sevgileeer...

OZY said...

Teşekkür ederiz teyzesi senin kuzuya da Allah hayırlı sağlıklı ömürler versin, öpücükler;)

Anonymous said...

ama ama bu kuzunun büyüdüğünü hep uzaktan mı izleyeceğiz . istanbul ahalisi olarak bizde sevelim, bizde koklayalım olmaz mı..
Özlemcim zaman ne çabuk geçiyor. daha dün gibi hastanede ziyaretine gelişimiz. Allah yokluğunu göstermesin. Sevilay.

OZY said...

Amin Sevilaycıım, inşallah geleceğiz İstanbul'a ama muhtemelen haftasonuna denk gelecek ve işyeri açık olmadığı için maalesef sizi göremeyeceğiz:( Bir gün haftaiçi ayarlayıp gelmek isterim ama kısmet,ben de sizi özledim..